جاذبه های گردشگری ایرانمجله

بهترین هتل های زاهدان

یکی از شهرهای جنوب شرقی ایران، زاهدان می باشد. زاهدان از سمت شمال به شهرستان تفتان، از شرق به کشور ترکمنستان و پاکستان را ه دارد. یکی از شهر های تاریخی و زیبای ایران زمین زاهدان می باشد که در دل استان سیستان بلوچستان قرار دارد. زاهدان تا قبل از دوره ی پهلوی یک روستای کوچک و دورافتاده ای بود به نام دزآپ ( کلمه ای در زبان بلوچی) معادل دزد و آب در فارسی است. امروزه ترکیب عمده قومیتی شهر زاهدان، بلوچ و فارس عا را تشکیل می دهد. اکثر مردمان این شهر یزدی ها، بیرجندی ها، مهاجرانی از آذربایجان، سیکهای هندی، افغانستانی ها و بلوچ ها را تشکیل می دهد. زاهدان سالانه گردشگران زیادی را میهمان خود کرده است و تمامی مسافران و گردشگران از جمله خود شما باید اطلاعات کافی را دربیاره مکانی که می خواهید استراحت کنید داشته باشید. اگر شما هم قصد گردش در زاهدان را داشتید این نکته را هم در نظر داشته باشید که زاهدان، تقریبا محروم از داشتن هتل های بسیار با کیفیت است. اما با این وجود مراکز اقامتی وجود دارد که جزو  بهترین هتل های زاهدان هستند. و ما در این مقاله می خواهیم به، هتل های زاهدان بپردازیم. پس برای اینکه اطلاعات کافی را از مراکز اقامتی و هتل های زاهدان داشته باشید تا پایان مقاله مارا همراهی کنید.

بهترین هتل های زاهدان,قدیمی ترین هتل های زاهدان,مکان های دیدنی زاهدان

هتل استقلال زاهدان

هتل اسقلال به عنوان یکی از بهترین هتل های 4 ستاره زاهدان معرفی می شود. این هتل در سال 1377 به بهره برداری رسید. و به جهت ارتقا و سطح کیفی خدمات در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت. از امکانات این هتل می توان به 81 واحد اقامتی، آمفی تئاتر، سالن کنفرانس و سمینار با ظرفیت 25 نفر، زمین بازی کودکان، سالن بیلیارد، چایخانه سنتی، کافی شاپ، رستوران با ظرفیت 300 نفر نام برد. این هتل یکی از بهترین هتل های زاهدان محسوب می شود. موقعیت مکانی مناسب آن هم دسترسی به نقاط مهم شهر فراهم کرده است. حتی فاصله ی هتل استقلال زاهدان در مسیر بدون ترافیک تا فرودگاه زاهدان 8 دقیقه، تا راه آهن 5 دقیقه و تا پایانه مسافربری انقلاب 13 دقیقه می باشد.

آدرس هتل استقلال زاهدان:  زاهدان، میدان آزادی، روبه روی بانک صادرات

هتل های زاهدان,بهترین هتل های زاهدان,قدیمی ترین هتل های زاهدان

هتل جهانگردی زاهدان

یکی از با صفا ترین بهترین هتل های زاهدان، هتل جهانگردی می باشد. این هتل جزیی از مجموعه گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی می باشد. این هتل از سال 1352 به بهره برداری رسید و در قالب ئیلای دوخوابه، اتاق دو تخته و اتاق سه تخته قابلیت رزو را دارد. البته این هتل با وجود امکاناتش، مشکلاتی را هم دارد. برای مثال این هتل پذیرای خانم های مجرد نیست. علاوه بر این هم، میهمانان هتل هم نمناک بودن کومه ها شاکی بودند و کیفیت و بهداشت اتاق ها بهتر از کومه ها بود. رفتار پرسنل و مسئولیت پذیریشان هم دچار ضعف زیادی می باشد. از مهم ترین جاذبه های گردشگری زاهدان یا در اطراف این هتل می توان به موزه ی زاهدان، باغ گراناز، اهل سنت مکی، ساختمان قدیمی پست و پارک ملت اشاره کرد.

آدرس هتل جهانگردی زاهدان: زاهدان، میدان میر جاوه، خیابان جام جم، مقابل بیمارستان خاتم

بهترین هتل های زاهدان,قدیمی ترین هتل های زاهدان,مکان های دیدنی زاهدان

هتل آپارتمان ملل زاهدان

هتل آپارتمان ملل یکی از هتل های دو ستاره زاهدان می باشد. این هتل در سال 1396 تاسیس شده است. از مهم ترین امکانات هتل ملل زاهدان می توان به تلفن، تلویزیون، اینترنت در اتاق، سرویس فرنگی، حمام و تهویه مطبوع، یخچال و… اشاره کرد. هم چنین موقعیت مکانی خوب این هتل توجه بسیار ی از گردشگران را به خود جذب کرده است. علاوه بر این نزدیک بودن این هتل به مکان های دیدنی زاهدان بسیار مزایا خوبی برای تمامی مسافران و گردشگران می باشد. از مکان های نزدیک به این هتل می توان به مصلی بزرگ اهل سنت، باغ گرناز، بازار مشترک، ساختمان دادگستری و… می توان اشاره کرد. علاوه بر اینها فاصله هتل ملل زاهدان از فرودگاه، ایستگاه قطار و پایانه مسافربری بسیار کوتاه می باشد. اما از معایب این هتل می توان  اینکه بعضی اتاق ها پنجرهندارند و حتی این رستوران فاقد رستوران است، اشاره کرد.

آدرس هتل ملل زاهدان: زاهدان، تقاطع خیابان آزادی و سعدی

بهترین هتل های زاهدان,قدیمی ترین هتل های زاهدان,مکان های دیدنی زاهدان

هتل گیلان زاهدان

یکی از قدیمی ترین هتل های زاهدان، هتل گیلان می باشد. این هتل در سال 1330 افتتاح شد. در زمان های قدیم این هتل یکی از بهترین هتل های زاهدان شناخته می شد. البته در طول 70 سال چندین بار بازسازی شد، اما باز هم شما نباید انتظار چندانی از این هتل داشته باشید. این چهار طبقه است و 108 اتاق در این هتل وجود دارد. تمامی اتاق ها سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، سیستم سرمایشی گرمایشی،  دارند اما بعضی از اتاق ها فاقد حمام هستند. این هتل برای مدت کوتاهی محل مناسبی برای استراحت و اقامت می باشد.  از امکانات این هتل می توان به رستوران، آسانسور، پارکینگ اختصاصی و… اشاره کرد. البته باز هم توجه داشته باشید که برخی از خدمات هتل مانند پذیرایی و وعده صبحانه رایگان نمی باشد.

فاصله ی هتل تا مکان های طبیعی و دیدنی زاهدان

قاصله هتل تا راه آهن: 6 دقیقه

فاصله هتل تا پایانه مسافربری انقلاب: 14 دقیقه

فاصله هتل تا بازار مشترک زاهدان و مجموعه تفریحی گرناز: 10 دقیقه

فاصله موزه بزرگ زاهدان و خانقاه دراویش شاه نقشبند: 4 دقیقه

بهترین هتل های زاهدان,قدیمی ترین هتل های زاهدان,مکان های دیدنی زاهدان

هتل کویر زاهدان

یکی از خوش قیمت ترین هتل های زاهدان، هتل کویر می باشد. این هتل قدیمی در سال 1370 تاسیس شد و در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل دارای 2 طبقه بنا و 40 اتاق و سوئیت بسیار مجهز و تمیز که دارای امکانات رفاهی مناسب است، می باشد. این هتل دو ستاره شامل اتاق های یک تخته، دو تخته، دوتخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته حتی اتاق های سه تخته با آشپزخانه می باشد. از امکانات این هتل می توان به امکانات و خدماتی نظیر صبحانه، چای ساز، اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، یخچال، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، لوازم بهداشتی و… اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا